11 December 2006

Aθήνα μας ξεφεύγεις

Δεν ξέρω αν όλοι αισθάνονται έτσι για την πόλη τους..αν είναι αυτή η πόλη που ξυπνά αυτά τα συναισθήματα..ή αν τελικά είμαι εγώ και η ρομαντική μου διάθεση.

Πάντως η Αθήνα, το κέντρο της, τα έγκατα της..μου δημιουργούν ένα έντονο συναίσθημα εξερεύνσης αποπνέωντας όμως ταυτόχρονια μια απαράμμιλη οικειόητα. Κάθε δρόμος είναι με μια ματιά καινούριος, με μια δευτερη όμως περπατημένος και δουλεμένος στο μυαλό μου. Είναι ένα πολύ περίεργο déjà vu που βιώνω περπάτωντας στο κέντρο.

Έχουν γραφτει τόσο πολλά για αυτήν, τόσες προσπάθειες αποκωδικοποίησής της...όμως νομίζω ότι αυτή η πόλη θα συνεχίσει να μας ξεγελάει. Και να μας κλείνει το μάτι πονηρά...σας ξεφυγα πάλι, πιάστε με.

1 Comments:

At 12:29 AM, Blogger ΠΡΕΖΑ TV said...

Ειναι γεγονος οτι καθε στενο αυτης της πολης,εχει και τη δικη της ιστορια.
Σε καποιον δρομο εκει εξω,υπαρχει και η δικια μας.

 

Post a Comment

<< Home

adopt your own virtual pet!