04 April 2007

Young & Promising

Το είπε μια φίλη μου σήμερα, καθώς πίναμε ένα after office drink όπως συνηθίζεται να λέμε, σε ένα πολύ δημοφιλές στέκι του κέντρου και μου φάνηκε πολύ ενδιαφέρουσα ατάκα. Ριχνοντας λοιπόν μια γρήγορη ματιά γύρω μου και καθώς η φίλη μου απαριθμούσε τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει στα νεα της εταιρικά καθήκοντα, δεν αργησα να καταλάβω τι εννοούσε.

Το μάτι μου έπεφτε όλο σε παρέες νέων, κοντά στην ηλικία μου, close to 30’s με corporate formal look. Ολοι ειχαν ενα κοινό σημείο στην γραμμή της καθημερινότητας τους. Μόλις είχαν τελειώσει τη δουλεια τους και ζουσαν το κύκνειο ασμα μιας αγχωτικής μέρας, σε ένα κοκτειλ προσπάθειας για επικοινωνία, μόδας και χαλάρωσης που μπορεί να σου προσφέρει ένα ποτο με φίλους.

Κι είμαστε οι περισσότεροι young & promising, με σπουδές στα καλύτερα πανεπιστήμια, με master degree, με θέσεις (με μεγάλους σε μάκρος τίτλους που συνήθως εμπεριεχουν τη λεξη manager) σε πολυεθνικές εταιρείες («εργοστάσια»). Young & Promising λοιπον, για τι? Για την ελπίδα ενός καλύτερου επιπέδου ζωής, με μεγαλύτερη ισορροπία προσωπικών και επαγγελματικών καθηκόντων? Με καλυτερες οικονομικές απολαβες? Ναι αλλα πότε?

Ειμαστε σιγουρα η πιο ανταγωνιστική γενιά, μια γενιά όμως στην οποία οι ευκαιρίες δεν δινονται ευκολα. Μια γενια που πρεπει συνεχώς να αποδεικνύει, ακομα και σε αυτούς που δεν αξίζουν, ποια ειναι και τι μπορεί! Μια γενιά που το corporate attitude εχει γίνει η δεύτερη φύση της, η ίδια γενια που ανακαλυψε το lounging και τη house.

Τι υπάρχει αραγε εκεί εξω?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

adopt your own virtual pet!