23 July 2007

Αγαπημένες ασχολίες & μέρη στο κέντρο της Αθήνας

Μου αρέσει να...

... τρώω στο Σκούφια στο Ρουφ και στο Φασόλι στα Εξάρχεια
... χαζεύω την Ακροπόλη από τη βεράντα μου
… να κοιτάζω από ψηλά τα φωτάκια της πόλης όταν κοιμάται
... χαλάρώνω στην πισίνα στο roof του Fresh στη Σοφοκλέους
... περπατάω στη Διονυσίου Αεροπαγίτου
... προσκυνάω τον επιτάφιο στο Μετόχι στην Πλάκα
... ακούω συναυλίες στο θέατρο του Λυκαβητού
... χαζεύω τους πλανόδιους και τα μικρομαγαζάκια στην Πλάκα
... ουζάκι στην πλατέια Αβυσηνίας
... καφές σο da capo τις Κυριακές το μεσημέρι
... να συναντιέμαι για μπύρες στο Tribeca
... ανακαλύπτω ξεχασμένες γωνιές πίσω από την Ακρόπολη
... ακούω Εν Λευκώ 22.00-24.00 τις καθημερινές
....αναπολώ το dolce και παλιές οικογενειακές στιγμές στο τωρινό Φιλιον
...να συνεχίζω να απολαμβάνω την σπιτική κουζίνα του Δημόκριτου
...να κάνω socializing στο Frame
… να διασχίζω τη λαική στην Ξενοκράτους
... να κατεβαίνω την Σκουφά μέχρι να γίνει Ναυαρίνου
... να πίνω τα πρώτα καλοκαιρινά ποτά στη Δελφών

Μικρές στιγμές στο κέντρο της πόλης με αγαπημένα μου πρόσωπα

2 Comments:

At 7:24 PM, Blogger ΠΡΕΖΑ TV said...

Μου αρεσει να πινω παγωμενο espressaki με θεα το χωριο μου!!!!

 
At 10:05 AM, Anonymous Anonymous said...

Να έρθω κι εγώ...?

 

Post a Comment

<< Home

adopt your own virtual pet!