23 April 2007

Κι εγώ θέλω να γίνω manager

Μπορεί να μην ξοδεύτηκε ποτέ άλλοτε τόσος κόπος, χρόνος, χρήματα και φαιά ουσία για κάποιον άλλο τίτλο όσο για αυτόν. Απόφοιτοι αγγλικών και αμερικάνικων πανεπιστημίων, ιδιωτικών κολλεγίων, δημοσίων πανεπιστημίων κονταροχτυπιούνται στην αρένα του επιχειρηματικού κόσμου ώστε να αναγραφεί πάνω στην εταιρική τους κάρτα ο πολυπόθητος τίτλος του manager.

Product manager, brand manager, assistant manager, deputy manager, general manager…και πάει λέγοντας. Δεν έχει σημασία. Manager και ξερό ψωμί. Τελικά όμως τι ευθύνες εμπεριέχει η λέξη manager?

Πόσο τρομακτικό μου φάνηκε όταν έπεσε στα χέρια μου ένα βιογραφικό μιας κυρίας που επί 30 χρόνια κατείχε την θέση γραμματέως σε μια εμπορική αντιπροσωπεία και διαβάζοντας το βιογραφικό της είδα ότι εν ολίγης έκανε ότι ένας product manager, ένας υπεύθυνος δημοσιών σχέσεων, ένας υπεύθυνος διαφήμισης και ένας training manager κι όμως δεν της αποδόθηκε ποτέ κανένας από τους παραπάνω τίτλους.

Kι όμως από την εμπειρία μου έχω δει ότι οι τίτλοι αποδίδονται απλόχερα με αποτέλεσμα όλοι να είναι Head of something, ίσως μόνο και του ίδιου τους του εαυτού…what an irony.

Τελικά όμως τι ικανότητες πρέπει να έχει ένας σωστός manager?

Διορατικότητα, όραμα, ηγετική φυσιογνωμία. Πρέπει να αποτελεί έμπνευση για τους υφισταμένους του, να ενδιαφέρεται για την εξέλιξη των ανθρώπων που απαρτίζουν την ομάδα που ηγείται και να εργάζεται μεθοδικά προς την διαμόρφωση ενός υγιούς και δυναμικού οργανισμού.

1 Comments:

At 1:15 AM, Anonymous Anonymous said...

Manager of your mind ειναι η πιο
σωστή ερμηνεία υτου του 'τιτλου'.
Οποιος διαχειριζεται σωστα το μυαλό του πάει μπροστά..
ΜΟΜ

 

Post a Comment

<< Home

adopt your own virtual pet!